2019. jan 27.

1 év...

írta: Saphira0220
1 év...

1_ev2_0.jpg

Tudjátok, ma 1 éve, hogy létrehoztam ezt a blogot azzal a céllal, hogy a történeteimet megosszam másokkal, veletek. De főleg azért hoztam létre ezt a helyet, hogy motiválva érezzem magam arra, hogy be is fejezzem ezeket a történeteket. Nem tudom, mióta követitek a két különböző világ két külön szereplőinek életét, de biztosíthatlak benneteket, hogy még nem most fog véget érni. Minkét sorozatom hoz vannak tervek, és vannak még kész részek is, melyek arra várnak, hogy eldöntsem ténylegesen ebbe az irányba indulok-e el, vagy sem.

Még kellően motivált vagyok és ha van időm és/vagy/meg energiám akkor igyekszem tovább írni.
11 Bestiák fejezet és 11 Életem alakulása rész jelent meg ebben az egy évben a blogon, remélhetőleg a következő évben még több időm és energiám lesz írni, így még ugyanennyi és még több új részt oszthatok meg veletek.
11 Filmajánlót raktam ki melyek szigorúan csak olyan filmek voltak melyeket én is láttam. Még van LMBTQ(+) film amit láttam illetve vannak olyanok amiket nem láttam még de meg fogom nézni és ha ezek kellően jók akkor  meg fogom veletek osztani, hátha kedvet csinálok nektek vele.
7 Kép, idén is tervezek majd kirakni olyan képeket, melyek megfogtak vagy valamihez kapcsolódnak. Mindjárt az első amit ki is fogok rakni egy 1 éves torta.
2 oldalajánló, ezek  a the Lword ahol könyveket, filmeket találhattok LMBTQ témában és a The Foxhole Court avagy a All For The Game trilógia 1 részének fordítását találhatjátok meg. Ha találok olyan oldalt melyet úgy ítélek meg, hogy hasznos lehet számotokra biztos vagyok benne, hogy megosztom veletek, de ne aggódjatok nem fogok minden hülyeséget kirakni ide. :)

Nos, miért is írogatom ezt nektek...

  • Elsősorban szeretnék köszönetet mondani nektek, hogy olvassátok a történeteimet.
  • Köszönöm, hogy itt vagytok és megoszthatom veletek ezt az élményt, hogy együtt sírunk vagy nevetünk a karakterekkel. :)
  • Köszönöm és remélem a végéig és még tovább maradtok velem. :D ♥
Szólj hozzá

információ 1év